EBA & ruudulised püksid

Tere!

Täna (01.05) avati Eesti Blogi Auhindade hääletamine, kus kõik saavad hääletada ühe korra oma lemmiku poolt. Ma väga paluksin, kui osutuksin just mina sinu lemmikuks ehk äkki hääletaksid palun minu poolt? Oleks väga suur rõõm!

Kandideerisin Noorteblogi kategoorias, kus võitegi mind leida http://eba.marimell.eu/ . Vajuta sellele väiksele ringile ning all pool on nupp “HÄÄLETAN”. Aitäh!

Niisama toon ka välja sellise huvitava asja, et ma käisin Exclusive kaltsukas. Väike kasutatud rõivaste pood Vahi 5 teine korrus. Sealt ma sain endale jooksupüksid, ühe kollase pika trenni pluusi, Vero moda kleidi ning ühed ruudulised püksid. Muidugi kõik asjad mis seal sain, on üli khuulid, kuid pidin just rõhutama neid pükse. Need maksid 3€ ning on high waisted, õhukesed (natuke kilesest materjalist) suvepüksid. /Aga ma nii rebel ja kannan neid kevadel./  Need sobivad superhästi tavalise valge tsärgiga ja teksatagiga. Kui mul oleks, siis tahaks teada milline on tulemus võrksukkadega 😀 Või asi läheb liiga ruuduliseks kätte? Ning kui keegi üldse teab, kust saada võrksukki, siis kriba mulle! 🙂 🙂

Ma arvan, et nüüd tulebki see hooaeg, kus peab hakkama varuma uusi suveriideid. Eelmise aasta stuff on arvatavasti juba väiksed, or maybe i should start summerbody workout? Ma ei tea 😀

Stay chill ’till next time! Peace.

