Banaani pannkoogid

Kui küsida minult, kas ma olen tervislik, siis mu vastus oleks “võibolla“.
Jagan teiega retsepti, mis on üks minu lemmikutest. Lihtne hommikusöök ja ka tervislik!

Tegemist on banaani pannkookidega. ~20min ning 5-10pannkooki

Sul läheb vaja:

  • 1 banaan
  • 2 muna
  • supilusika otsatäis küpsetuspulbrit

KUI SOOVID SIIS:

  • kaerahelbed
  • maapähklivõi
  1. Pane banaan kaussi ja lömasta see ära, kui sul just pole blendrit.
  2. Lisa munad, küpsetuspulber (ja kaerahelbed). Hakka segama, (Blenderdama) kuni saad ühtlase massi.
  3. Soojenda pann madalal temperatuuril, lisa õli (või misiganes sa kasutad). Tõsta tainas väikeste ringidena pannile.
  4. Pane teelusikas maapähklivõid pannkoogi keskele ja pane peale natuke tainast ja aja laiali.
  5. Keera pannkoogid ümber ja lase neil veel küpseda.
  6. Serveeri oma pannkoogid kuidas soovid.

Kui te teete neid ja panete instasse siis täggige mind! 🙂

Mina panin enda pannkoogi peale kreeka jogurtit ja astepajusi.
See retsept on tõesti lihtne, hea ning täidab kõhtu. Proovige kindlalt!

Kindlasti ma jagan teiega veel enda lemmikuid retsepte.

HEAD ISU!

