20 küsimust

Tervist,

Minu blogi on nagu ikka – natuke seda ja toda. Ma arvan, et mu lugejaskond sooviks teada natuke rohkem minust. Kes Teile seda jutuvada kirjutab. Niisiis teen basic GET TO KNOW ME tag’i. Mul on siin alljärgnevalt mõned tavalised ja mõned mitte nii tavalised küsimused.

  1. Mis Su nimi on? – Iti-Marleen Plink 🙂
  2. Kui vana Sa oled? – Ma olen veel 13, kuid augusti keskel saan 14.
  3. Kas Sul on õvi? (siblings eesti keelne versioon) – Mul on kaks nooremat õde.
  4. Kui pikk Sa oled? – 165 sentimeetrit
  5. Kas Sa oskad kokata? – Viimasel ajal olen seda rohkem harrastanud, muutun paremaks selles taasakesi 😀
  6. Mis keeli Sa räägid? – Emakeelena eesti keel, hästi inglise keelt ning õpin saksa ja vene keelt.
  7. Mis tähtkujust Sa oled? – Lõvi 🙂
  8. Lemmik raamat? – “Alaskat otsides” & “Näljamängud”
  9. Lemmik söök? – Maapähklivõi, arbuus, banaan, sushi, pasta bolognese. Enamasti mulle meeldivad kõik toidud, mis ette antakse. Vahel söön ka ülearu. Kahjuks 😀
  10. Mis on Su hobid? – Ma pean blogi, tantsin JJ-Street tantsukoolis Hip-Hopi ning fotografeerin.
  11. Lemmik meigitoode? – Kuna ma viimasel ajal kannan väga vähe meiki, siis valin sellised, mida meelsamini kannaksin 😀 Bourjois Volume Glamour Mascara ja  Lumene CC cream!
  12. Mis on Su salajane talent? – Kas just salajane, aga ma olen käpp joonistamisel ja oskan ka natuke nooti lugeda.
  13. Kohad, kuhu sooviksid reisida? – Kindlasti Jaapan, Hispaania, Prantsusmaa, Saksamaa, UK ning veel mõned eksootilised maad.
  14. Kus sa viimati reisil käisid? – Ma käisin viimati Rootsi kruiisil, kindlasti tahaksin sinna tagasi minna.
  15. Kes on su lemmik Youtuber? – Kindla peale Liza Koshy!
  16. Kes on su lemmik blogija? – FITLOORA!
  17. Äpp, mida kasutad enim? – Snapchat
  18. Mis on su lemmik riidepood? – Enamasti siiski käin H&M’is, kuid meeldib ka Lux kaltsukas 😀
  19. Miks sa alustasid blogimist? – Kuna ma tahtsin siiski internetiga ühenduses olla peale youtube kanali sulgemist.
  20. Kas miskit veel? – silmarõõmu Teile siin.

Kui miskit veel südamele jääb, võite küsida!
Coverphoto on illustreeriv 😀

One Comment

Comments are closed.