Laulupeo meeleolu

Hei,

Oled just jõudnud koju Laulupeolt? Meeh, lucky, kui see oled sina. Ma ei jõudnud sinna. Väga oleksin tahtnud osaleda mõlemal, Laulu- ja Tantsupeol. Kahjuks mulle ei avanenud selliseid võimalusi. Selle asemel ma istusin kodus, mu diivan on väga mõnus. Vaatasin teid kõiki telekast, kes osalesid. Ilm oli sellel aastal ikka väga vilets, aga ma ju tavaline eestlane – ikka ilm kõiges süüdi!

Ma pakkisin asjad, vaatasin telekast laulupeo rongkäiku. Nägin seal Tartumaa pundis tuttavaid ning Tartu linna omadest kah mõnda. Siis kiirustasin ruttu rattaga Caroli juurde. Helistasin, et hakka vastu sõitma. Sõidan ja sõidan ja ootan, et äkki nüüd tuleb Caroli. Ei miskit. Jõuan Caroli juurde vaatan, ta oli kirjutanud et ei saa vastu tulla 😀 Nojah, mis seal ikka. Aitasin Carolil tantsuvideot filmida (mida võib näha tema FB’s kolmapäeval) ja hiljem sõitsime Laurale külla. Laural oli nutivabapäev ehk ei kasuta telefoni. Niiet ta ei vastanud kõnedele ja kimasime siis talle ukse taha. Laurakene, ta oli alles tuduriietes ja väga uhke soenguga. Kell oli üks päeval 😀 Natuke võttis aega, et ta jälle inimeseks muutuks ning samal ajal ajasime tüdrukute jutte. Lõpuks läksime pildistama, sõime jäätist. Fun oli, aitäh teile toreda päeva eest!

Siin on mõned pildid

 

IMG_4078-2IMG_4082-3

 

 

Ma ei tea miks, aga üleslaadies pildi kvalikteet kaob :((

