CAMP OF HIP-HOP

amazing.
best camp ever.

Alustame siis sellest, et ma käisin Camp of Hip-Hop rahvusvahelises, tänavatantsulaagris. See kestis nädal aega imelises Liipa Talus. Päevas toimus 4 tantsuklassi, nädala lõpus Championships ning kõige khuulimad vabaaja tegevused üldse.

Ma läksin laagrisse oma trennikaaslastega, Lisetti, Bety ja Kadiga, kellega ma ka telki jagasin. Mahtusime ilusti autosse, kõik enda suurte kohvrite ja muu pudi-padiga.

DAY ONE

Läksime kohale, regasime end sisse ja saime uhked käepaelad (ei raatsi seda käepealt ära võtta). Panime oma telgi püsti ja pumpasime madratsid täis. Esiteks toimus laagri avamine, siis JJ aka Joel Juhi O2. See kujutas endast intensiivset treeningut, erinevad jõuharjutused ja freestyle. Peale seda Willow Evaniga Lockingu klass, ma pole Lockingut väga teinud, mulle väga meeldis see – särtsu ja energia rohke. Pean ära mainima, et söögid olid terve laagri jooksul hiilgama head. Avatud oli ka kohvik, varahommikust hilisõhtuni. Vahepeal toimusid vabaaja tegevused ehk Ice Break, pidime tiimitööna pudeli veega täitma, ainult nuustikut kasutades. Viimane võistleja pidi ujuma üle tiigi, võitis see, kes tegi kõige kiiremini ja kes sai kõige rohkem vett pudelisse. Meie tiim võitis vee kohapealt. Päeva jooksul toimu veel üks Joeli hip-hop klass ja Willow tegi groove liigutusi meile, mõned asjad võtsid päris aju kinni. See on ainult hea, ühel hetkel kui selle ära tegid oli väga väga hea tunne. Kui vabaaega leidsime, istusime maha ja mängisime kaarte. Kutsusime ühe tüdruku meiega liituma, ta oli nõus. Tegime ligi kümme matsi, Kadi alati võitis. Toimus päeva jooksul veel teinegi Ice Break. Tiimist saadeti paari kaupa inimesi lavale. Ma läksin esimesena Lisettiga ning me pidime õhupalli käsi kasutamata katki tegema, seal sees oli tegevus, mida pidime tegema. Saime “märksõna tants”, publikust öeldi meile mingi sõna ja me pidime seda tantsuna väljendama. “Tantsisime” vanaema juures olekut, dušši all olekut ja porgandit. Teised paarid pidid pimesi meikki tegema, laulma Pühaööd, sööma banaani läbi suka. Jah, läbi suka 😀 Õhtul toimus Storynight JJ’ga, kus ta rääkis tervele laagrirahvale väga inspireerivat ja tarka juttu.

20108606_1980442868648696_1899970038837777025_n
Willowi Lockingu klass

DAY ZWEI

Ringtreening – käed, kõhulihased, jalalihased, seljalihased ja jooks. Iga lihasgrupp 7min. Päevas toimusid Sello Pantsula klassid ja King Charles’i Chicago Footwork klassid. Pantsula on Lõuna-Aafrika tants, väga hoogne ja omapärane. Õppisin seal Pantsula põhisamme ja Sello õpetas meile koreoid. Chicago Footwork’is tegime sammuti koreot, see oli minu esimene Charlesi klass ning mulle väga meeldis see. Teine King Charlesi klass oli groove peale, ta seletas kuidas ja mis see groove on üldse ja tegime flow-groove harjutusi. Teisipäevane Ice Break kujutas endast slip and slide peal jooksu, rada oli vahuga koos ja pidid võtma suuga kausist banaani. Minu tiim kaotas ja meid kasteti, rohkem nagu kuhjati läbi märjaks. Mõtlesime, mis seal ikka kui juba märjad oleme, läheme hüppame tiiki. Liipa talu tiik on üks soojemaid veekogusid vist üldse Eestis, nii mõnus. Kohale tuli DJ Bad J, kes näitas meile algteadmisi DJ’misest. Õhtul oli P.Diddy White Party, kus pidid valgelt riides olema. See pidu oli ikka räme, vibe oli laes, värske õhk oli null. Vahepeal käisime väikseid hingetõmbeid tegemas ja siis ikka edasi tantsima!

20431183_1982322015127448_9127302981112075314_n
Sello Pantsula klass

 

KOLMAS PÄEV

Öösiti oli külm, magamiskotist ja villasokkidest ei piisanud. Sellegi poolest oli imeline päev. King Charles andis meile Footwork klassi, kus me tegime laulu W4W muusikavideo kava. See laul oli mega hea ning kava veeeeeeel parem. Willowi viimases klassis tegime Alfasi ja pool spagaate, kõik kokku pannes saime koreo jupi. Lõpuks tantsisime järjest kõik-kõik Lockingu koreod mis me laagri jooksul tegime. Ülimalt võimas. Vabalajal toimus veesõda ning õhtul oli Discussion night, kus olid kohal JJ, King Charles, Sello, Willow, Damon ja Shaik. Nad tutvustasid end seal ja vastasid küsimustele, mis olid kogutud eelnevatel päevadel suurele A3 paberile. Juttu oli fashionist, tantsutasemest Eestis ja näiteks kuidas Willow hakkas üldse tantsima Lockingut. Discussion night venis üpris pikale, ületas oma aja. Jooksis sisse peo aega, House party. Ma ei olnud peol kaua kuna ma olin üsnagi väsinud. Ojaa siis, peol diskovalguse käes seistes olid mu hambad üli valged. Ärme jäta mainimata, et mul on breketid. Ma vaatasin Kadi, Lisetti ja Bety poole ja täitsa lõpp, kus nad karjusid. Ma olevat õudne olnud. JA NII TERVE ÕHTU! “Iti, ära vaata siia sa oled nii creepy!” Tänks sõbrad. Asi juba läks käest ära ja Kadi seletas meile keskööl mis on Lucid Dreaming. Head ööd.

20374328_1983972148295768_8511321648573404741_n
King Charles rappimas oma klassis

 

 

DAY FOUR

Hommikul oli meil tunniajane venitus, tegime spagaate ja sildu, päeval toimusid Damoni ja Sello klassid. Damon pani meid proovile, kas me suudame rütme tajuda- erinevate häälitsuste järgi tegemises. Teises klassis tegime popingut, harjutasime poppe. See oli päris keeruline, sest sa pead korraks käelihase krampi tõmbama mis on pääris raske. Ma oskan nüüdseks seda natukene, kodus olen harjutanud. Lõunasöögi ajal pakkus Shaik meile enda kuri-kuulsat vürstikastet. Ma ei kuulnud täpselt, mis seal sees oli, aga kindlasti oli tšilli. Võttis päris pikaks ajaks suu õhkama. Sello klassides tegime koreosid, diagonaalis harjutusi. Kuna tal oli sünnipäev, peatati klass ja hakkasime kõik talle HAPPY BDAY laulma ning talle kingiti kook. See oli nii südantliigutav, tal tulid pisaradki silma. Õhtusöögiks pakuti meile Brownit. Õhtul toimus Back to the Old School party, seal toimus SOUL TRAIN millest me usinasti osa võtsime. Kõik inimesed Campis olid nii lahedad, üüber rõõmsad. Öösel, kesköö ajal ostsin ühe proteiinibari ja Kadi ühe redbulli, mis polnud päris hea mõte 😀

 

DAY FIVE

Hommik algas hommikusöögiga (nagu alati), venitusega ja jalkamänguga. Aga sellel oli twist, peas pidid olema topsidest prillid. Sa ei näinud oma kahe silma vahele ja see tekitas natuke brain damage’t. Hoolimata sellest ma olin nii hype kogu mängu ajal, lõin isegi vist värava ning võidsime TERVE KOTI TÄIE SÖÖKI. Seal sees oli BalSnacki tooteid ja Nutella B-readys. Päeval toimusid Damoni klassid. Esimeses klassis tegime Hanbone’i ehk plaksudega rütmi loomine. Peas mõeldes see tundus lihtne, aga käed ei töötanud kaasa väga. Tegime veel 4liikmelistes gruppides väikse kombo. Kõik tegid liigutusi samas järjekorras kuid erinevatel aegadel. Lõpptulemus oli väga lahe, eriti lahe oli vaadata gruppe kes oskasid juurde panna ka Popi. Peale õhtusööki saime enda treeneriga kokku ja arutasime, mis me laagrist siiamaani teada oleme saanud ehk siis meie vaheline “discussion night”. Õhtupoolikul käisime saunas ja hüppasime tiiki. Samal ajal kui ujusime, toimus Beach Party.

CHAMPIONSHIPS

Laupäeval toimus päev otsa Championships. Hommikul alustasime Hip-Hop 2vs2 eelvoorudega. Kohtunikeks olid Damon, Sello ja JJ. Minagi osalesin, enne lavale minekut olin ma natuke jänespüks kuid sain aru et pole vaja. Marssisin lavale, tegin oma asja. Tunne oli ülimalt hea ning kogemusterikas. Teistes kategooriates olid veel House’i tantsijad, Voguerid, Funk stiilide tantsijad ja Krumperid. Seda oli nii mõnus vaadata, kõik olid nii sees selles. Kõige rohkem ärevust tekitas Krumpi finaal, kus käis ikka korralik battle. Kõigil olid silmad punnis ja suud laiali. Õhtul toimus autasustamine ja The Party Of The Champs.

Koju ära

Pühapäeva hommik, sõime müslit ja kaneelisaiu. Kõik pakkisid oma asjad kokku ja kui ausolla siis ma ei teadnud veel millega ma koju saan. Lõpuks leidsin inimesi, kes läksid ka Tartu. Laagri lõpetuseks peeti väga vabas laadis lõpukõne ja läbi ta oligi. Võttis pisara silma kui sõbrannadele hüvasti jätsin.

SEE YOU NEXT YEAR, love u

Leave a Reply

