Saksamaa

Kätte ongi jõudnud aeg, kus ma pakin oma asjad ja lendan ära Saksamaale!

Päev algas 8-viljapudruga ja autosõiduga. Sõidsime 2,5h tundi Tallinna Lennujaama. See oli üldse mu esimene kord, kui ma seal olin. Läksin turvaväravatest läbi, miskit illegaalset ma kaasas ei vedanud ja suundusin Gate 2 juurde. Ma natuke paanitsesin (olin üksi), et ma ei jõudnud lennu peale. Lennupileti peal oli kirjas, et 12:30 boarding, mõtlesin et peab tolleks ajaks juba lennukis olema, kuid mul vedas. 12:30 pidi olema seal ootel, mõtlesin kas minna ringi tuiama – vaadata neid asju mis seal müügis, aga jäi ära.

Mu istekoht oli A7 ehk üsna ees ja akna all. Nordica lennuk hakkas liikuma 14:10 ja õhku tõusis umbes 14:20, närisin nätsu ja neelatasin võimalikult palju, et jumala eest kõrvad lukku ei tõmbaks. Stjuardess pakkus mulle kohvi, teed või vett. Läksin seda tervislikumat teed pidi, mitte teed, aga vett. Enamus sõidu ma lugesin ja vaatasin aknast välja. Tundsin ära Saaremaa, mille üle ma olen ikka tõeliselt uhke. PURE ESTONIAN! (võibolla oli tegelt Hiiumaa) Edasiste maadega tekkis natuke raskusi, kas oli see Rootsi? Vist oli Ahvenamaa, sealt edasi Rootsi maismaa ja Taani saarestik. Saksamaale lähenedes tundus mulle, et nägin langevarju hüppajaid, kuid need tegelt olid tuulikud vees. Ülevalt alla vaade oli ülimalt lahe, kõik sõiduteed olid ümbritsetud puudega ja väääääga palju tuulikuid.

Maandudes võtsin oma kilakola ja istusin bussi, sest teised tegid ka nii. Buss viis rahva Hamburgi lennujaama. Läksin läbi mingite klaasuste ja hakkasin oma sugulasi otsima. See ei õnnestunud just kuigi, kõndisin lihtsalt kuhugi ja pärast kirjutasin neile: “kuulge tulge siia, muidu eksin veel ära.” Lõpuks ikkagi nad leidsid mu ja läksime autosse. Autoga sõidsime tund aega, tegime väikse Mäki peatuse ja siis veel tund aega, poepeatus ning olime kohal. Hamburgi kiirtee oli remondis, niiet enamus aja pidime sõitma ainult 80km/h, muidu oleks kiiremini saanud. Tee peal nägime kahte avariid, palju tuulikuid. Siin, Saksamaal on hästi palju maisipõlde ja väga ilusas stiilis majad. Pruunide tellistega ja tumedate katustega.

Ma olen õppinud Saksa keelt ligi aasta aega nüüd (iseseisvalt), kuid ausalt öeldes ICH VERSTEHE NICHT!! Palju on veel õppida ja üritan inimestega ikkagi rääkida, nii palju kui ma oskan. Inglise-saksa-eesti segu, võin vene keelest mõne pasudamoika või rakovina kah visata.

Stay tuned! kirjutan veel oma seiklustest!

 

 

 

 

